Educació Social (1999) |
Assignatures |
EDUCACIÓ PERMANENT |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2006_07 |
Assignatura | EDUCACIÓ PERMANENT | Codi | 11081004 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 3 | 3 | Troncal | Primer | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Estudis previs | Investigació de articles, teóries, etc | 15 | |
Resolució de problemes, exercicis | Desenvolupament del projecte | 40 | |
Seminaris | En aquesta metodologia es tracta de que aprenguin a treballar en equip i escoltar. | 5 | |
Debats | Participació | 10 | |
Treballs | Desenvolupaments de comentaris de articles | 15 | |
Proves pràctiques | Lectura i reflexió d´articles relacionats amb els conceptes bàsics. | 5 | |
Altres | Asistencia a clase |
10 | |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Totes les activitats descrites anteriorment tenen repercussió en l'avaluació. El professor tindrà evidències molt diversificades, la majoria d'elles escrites, sobre el treball i el progrés de l'alumne, recollides totes elles en el portafoli de l'alumne. Aquestes evidències les anirà registrant, alhora que valorarà la seva qualitat. Hi haurà aspectes de l'assignatura, els més vinculats a les competències del “Saber”, que el professor podrà valorar mitjançant algun tipus de prova (sigui una prova de desenvolupament, de preguntes curtes, objectiva o oral). |