2006_07
Guia docent 
Facultat de Ciències de l`Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Educació Social (1999)
 Assignatures
  EDUCACIÓ PERMANENT
   Avaluació
  Descripció Pes
Estudis previs Investigació de articles, teóries, etc 15
Resolució de problemes, exercicis Desenvolupament del projecte 40
Seminaris En aquesta metodologia es tracta de que aprenguin a treballar en equip i escoltar. 5
Debats Participació 10
Treballs Desenvolupaments de comentaris de articles 15
Proves pràctiques Lectura i reflexió d´articles relacionats amb els conceptes bàsics. 5
Altres

Asistencia a clase

10
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Totes les activitats descrites anteriorment tenen repercussió en l'avaluació. El professor tindrà evidències molt diversificades, la majoria d'elles escrites, sobre el treball i el progrés de l'alumne, recollides totes elles en el portafoli de l'alumne. Aquestes evidències les anirà registrant, alhora que valorarà la seva qualitat. Hi haurà aspectes de l'assignatura, els més vinculats a les competències del “Saber”, que el professor podrà valorar mitjançant algun tipus de prova (sigui una prova de desenvolupament, de preguntes curtes, objectiva o oral).