2006_07
Guia docent 
Facultat de Ciències de l`Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Mestre Especialitat en Educació Especial (1997)
 Assignatures
  TUTORIA I AVALUACIÓ A L´AULA
   Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
Planificar les activitats educatives en funció de la progressiva cohesió i integració del grup classe. A45
A46
A47
A49
A50
A51
A52
A57
A59
B3
B6
C3
1. Conèixer la fonamentació científica i tècnica de l’avaluació. 2. Conèixer els diferents models d’avaluació. 3. Dissenyar i desenvolupar tècniques i instruments d’avaluació aplicables a l’aula. 4. Conèixer els elements bàsics que configuren els objectius, principis i àmbits de l’orientació educativa diferenciant-la d’altres conceptes i camps. 5. Analitzar els diferents moments pels que ha passat el desenvolupament de l’orientació, la seva institucionalització en les diferents etapes i els àmbits als que fa referència. 6. Estudiar i comparar els models organitzatius de l’orientació i els diferents agents implicats en ella. 7. Delimitar les funcions del tutor/a, el departament d’orientació i dels equips d’orientació. 8. Analitzar i practicar algunes tècniques d’orientació. 9. Delimitar el paper de l’orientació davant la diversitat. 10. Destacar la necessitat i problemàtica de l’orientació acadèmica i professional. 11. Valorar la importància de l’orientació educativa com element de renovació i innovació del sistema educatiu. 12. Reconèixer la importància de la figura professional de l’orientador. 13. Conèixer els principals models d’orientació i intervenció psicopedagògica i les característiques del model constructivista aplicat a la reforma educativa. 14. Elaborar, desenvolupar i avaluar programes d’orientació aplicats a l’aula.