2006_07
Guia docent 
Facultat de Ciències de l`Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Pedagogia (2002)
 Assignatures
  TECNOLOGIA EDUCATIVA
   Avaluació
  Descripció Pes
Sessió Magistral
Debats
Presentacions / exposicions
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
Treballs
Estudis previs
Atenció personalitzada
Proves de Desenvolupament
Proves pràctiques
 
Altres comentaris i segona convocatòria

AVALUACIÓ INICIAL Qüestionari inicial sobre coneixements previs i expectatives sobre l'assignatura (sense repercussió en la nota final) AVALUACIÓ CONTÍNUA Participació continuada en el progrés de l'assignatura. 10% Activitats pràctiques: 10% 1. ‘Activitat de sensibilització'. Anàlisi i síntesi pròpies sobre el que els alumnes detecten com a complex, problemàtic i/o millorable en l'àmbit educatiu. Consulta de fonts de referència tècnica per a construir posicions personals. Posada en comú de les diverses elaboracions. 2. ‘Activitat de simulació de disseny curricular'. Dissenyar dues intervencions una en l'àmbit formal i l'altra en el no formal, de manera que es pugui copsar que a ‘finalitats' similars, li poden correspondre diverses concrecions (com una analogia del que determinaran curricularment en la unitat didàctica). 3. Activitat d'argumentació grupal associada a la selecció de la temàtica pròpia de la unitat didàctica. Activitats col•lectives de posada en comú. 4. Desenvolupament d'una unitat de programació (revisió de les diferents parts de la unitat seguint una temporització determinada) AVALUACIÓ FINAL Prova de desenvolupament. 35% Lliurament del treball pràctic realitzat i revisat al llarg de tota l'assignatura (Unitat de programació). 45%