2006_07
Guia docent 
Facultat de Ciències de l`Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Pedagogia (2002)
 Assignatures
  TEORIA DE L'EDUCACIÓ
   Perfil de competències
Específiques (tipus A) A.1. Conèixer i contextualitzar els sistemes educatius i formatius actuals en el context internacional i, especialment en els països de la unió europea. A.2. Conèixer els processos històrics dels sistemes, les professions i les institucions i/o organitzacions d’educació i formació A.3. Conèixer les bases teòriques i epistemològiques dels processos educatius i formatius. A.8. Conèixer els principis i fonaments d’atenció a la diversitat en educació. A.27. Realitzar la gestió professional dels recursos humans, materials i funcionals en entorns d’educació i formació. Transversals (Tipus B) B.1. Aprendre a aprendre. B.2. Resoldre problemes de forma efectiva. B.3. Aplicar pensament crític, lògic i creatiu. B.4. Treballar de forma autònoma amb iniciativa. B.5. Treballar de forma col•laborativa. B.6. Comprometre’s amb l’ètica i la responsabilitat social com a ciutadà i com a professional B.7. Comunicar-se de manera efectiva amb asertivitat a l’entorn laboral i com a ciutadà. B.8. Sensibilitzar-se amb els temes vinculats amb el medi ambient. B.9. Capacitat d’anàlisi i síntesi. B.11. Gestió de la informació. B.12. Capacitat de presa de decisions. B. 13. Capacitat d’autocrítica. B.14. Reconeixement i respecte a la diversitat i multiculturalitat B.15. Habilitats interpersonals B. 16. Adaptació a situacions noves. B.17. lideratge. Nuclears (Tipus C) C.2. Utilitzar com a usuari les eines bàsiques en TIC. C.3. Desenvolupar la vida personal i professional tenint una perspectiva àmplia i global del món. C.5. Expressar-se correctament (tant de forma oral com escrita) a la llengua pròpia.