2006_07
Guia docent 
Facultat de Ciències de l`Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Pedagogia (2002)
 Assignatures
  FORMACIÓ I NOVES TECNOLOGIES
   Metodologia avaluació
I. ACTIVITATS 1.1. Treball monogràfic, teòric-pràctic, a escollir per l’alumne/a sobre alguna de les temàtiques tractades en l’assignatura. El treball es realitzarà en grups formats per un màxim de tres alumnes 1.2. Resolució d’un qüestionari: Sobre la base teòrica explicada i tenint com a referència les pràctiques realitzades a classe, de forma individual els alumnes hauran de resoldre, en el termini màxim de set dies, un qüestionari. 1.3. CRITERIS D’AVALUACIÓ L’avaluació es realitzarà sobre la base del desenvolupament de totes i cadascuna de les activitats del curs i d’acord amb la següent ponderació: Treball monogràfic teòric-pràctic (25%) i Resolució d’un qüestionari (30%). II. DESENVOLUPAMENT DELS CRÈDITS PRÀCTICS 2.1. CONTINGUTS S’han d’inscriure en els continguts generals de la matèria en la mesura que les “pràctiques” han de ser el seu complement. L’eix vertebrador ha de ser la realitat pràctica, tant la viscuda com la divulgada, així com els interessos dels alumnes. 2.2. ACTIVITATS 2.2.1. Lectura i anàlisi crític de quatre articles, a escollir per l’alumne/a , relacionats amb qualsevol de les temàtiques tractades en l’assignatura. 2.2.2. Pràctiques de classe: Per cada bloc de continguts es realitzaran, de forma individual, en grups de treball (màxim tres components) o a nivell de grup classe, diferents pràctiques relacionades amb la temàtica tractada. 2.3. CRITERIS D’AVALUACIÓ L’avaluació es realitzarà sobre la base del desenvolupament de totes i cadascuna de les activitats del curs i d’acord amb la següent ponderació: Desenvolupament de 4 comentaris crítics (10%) i Activitats pràctiques (35%).