2006_07
Guia docent 
Facultat de Ciències de l`Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Pedagogia (2002)
 Assignatures
  DISSENY, DESENVOLUPAMENT I INNOVACIÓ DEL CURRÍCULUM
   Avaluació
  Descripció Pes
Presentacions / exposicions Els alumnes avaluen el el treball que han desenvolupat a partir de l'exposició seguint els criteris que s'han consensuat amb antelació en el grup-classe. 15%
Resolució de problemes, exercicis Hauran de presentar un mínim de tres lectures treballades, seguint unes indicacions prèvies 15%
Treballs Està referit al procés de formació/assessorament que duran a terme amb els alumnes de 1er. Es tindran presents els següents criteris
a) La transferència dels continguts treballats a classe
b) L’estructuració del desenvolupament plantejat
c) El compromís "professional", la coherència i adequació de la proposta i del seguiment/assessorament realitzat
d) Aprofundiment en les reflexions i conclusions del procés seguit, des d'una perspectiva professional
e) Adequació a les normes de presentació de treballs
f) Compliment dels terminis acordats.

Es considera REQUISIT haver participat en totes les sessions d'assessorament conjunt amb els alumnes de 1r.
30%
Proves de Desenvolupament Es negocia amb els alumnes el tipus de prova que prefereixen 30%
Altres

Autoavaluació: L'alumne fa un informe pautat del propi procés formatiu que ha seguit És condició -sense qualificació- fer una valoració del desenvolupament de la matèria, tant a nivel individual com en petits grups

10%
 
Altres comentaris i segona convocatòria