Pedagogia (2002) |
Assignatures |
FORMACIÓ I ACTUALITZACIÓ EN LA FUNCIÓ PEDAGÒGICA |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2006_07 |
Assignatura | FORMACIÓ I ACTUALITZACIÓ EN LA FUNCIÓ PEDAGÒGICA | Codi | 11152018 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 3 | 3 | Troncal | Quart | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | 1. Anàlisi de expectatives i coneixements anteriors 2. Presentació i negociació del programa |
Sessió Magistral | Es desenvolupen els temes teòricament, a partir de transparències, les quals els alumnes disposen amb antelació. |
Presentacions / exposicions | Cap a finals de curs els alumnes han d'exposar per grups el supòsit pràctic que han desenvolupat i del qual seran avaluats per la professora i per la resta de companys. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | A mesura que es van desenvolupant els temes teòricament s'introdueixen activitats en les que els alumnes (a vegades individualment i, a vegades, en petits gurps) han de reflexionar sobre el que s'ha explicat o bé han de construir conceptes. Posteriorment hi ha una posada en comú |
Resolució de problemes, exercicis | Es tracta del desenvolupament d'un supòsit pràctic en el que es planteja una possible actuació professional a la que han de donar resposta, diagnosticant i dissenyant tot el procés de l'actuació educativa. Posteriorment serà exposat. Els alumnes tenen un paper molt important en l'avaluació d'aquest treball |