2006_07
Guia docent 
Facultat de Ciències de l`Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Pedagogia (2002)
 Assignatures
  FORMACIÓ I ACTUALITZACIÓ EN LA FUNCIÓ PEDAGÒGICA
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries 1. Anàlisi de expectatives i coneixements anteriors
2. Presentació i negociació del programa
Sessió Magistral Es desenvolupen els temes teòricament, a partir de transparències, les quals els alumnes disposen amb antelació.
Presentacions / exposicions Cap a finals de curs els alumnes han d'exposar per grups el supòsit pràctic que han desenvolupat i del qual seran avaluats per la professora i per la resta de companys.
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària A mesura que es van desenvolupant els temes teòricament s'introdueixen activitats en les que els alumnes (a vegades individualment i, a vegades, en petits gurps) han de reflexionar sobre el que s'ha explicat o bé han de construir conceptes. Posteriorment hi ha una posada en comú
Resolució de problemes, exercicis Es tracta del desenvolupament d'un supòsit pràctic en el que es planteja una possible actuació professional a la que han de donar resposta, diagnosticant i dissenyant tot el procés de l'actuació educativa.
Posteriorment serà exposat.
Els alumnes tenen un paper molt important en l'avaluació d'aquest treball