2006_07
Guia docent 
Facultat de Ciències de l`Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Pedagogia (2002)
 Assignatures
  FORMACIÓ I ACTUALITZACIÓ EN LA FUNCIÓ PEDAGÒGICA
   Avaluació
  Descripció Pes
Presentacions / exposicions Els alumnes avaluen el supòsit pràctic que han desenvolupat a partir de l'exposició seguint els criteris que s'han consensuat amb antelació en el grup-classe. 20%
Resolució de problemes, exercicis Desenvolupament i exposició del supòsit pràctic s'avaluarà per part de la professora a partir d'aquests CRITERIS D’AVALUACIÓ:

a) La transferència dels continguts treballats a classe a una situació simulada.
b) L’estructuració del desenvolupament plantejat
c) Plantejament sistèmic de la proposta
d) La viabilitat, coherència i adequació de la proposta
e) Adequació a les normes de presentació de treballs
f) Presentació en temps acordats.
40%
Proves de Desenvolupament Es negocia amb els alumnes el tipus de prova que prefereixen 30%
Altres

Autoavaluació: L'alumne fa un informe pautat del propi procés formatiu que ha seguit

10%
 
Altres comentaris i segona convocatòria