Pedagogia (2002) |
Assignatures |
PEDAGOGIA SOCIAL |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2006_07 |
Assignatura | PEDAGOGIA SOCIAL | Codi | 11152019 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Troncal | Quart | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Formar teórica i prÀcticament en els principis, la conceptualizació i l'evolució històrica de la Pedagogia Social. A1,A3,B1,B3,C2 | A1 A2 |
||
Conèixer i reflexionar sobre les dimensions pedagògiques de la Pedagogia Social A2,A5,B4,B6,C4, | A2 A5 |
B4 B6 |
C4 |
, cultural, econòmic i laboral del s.XXI amb referència als segleS XIX i XX i especialment a l'àmbit del mon globalizat | A7 A16 A21 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 |
C2 C3 C4 C5 |
Contextualzar la pedagogia Social en el marc socialSituar la Pedagogia Social a l'àmbit dels moviments socials, l'inmigració i la diversitat cultural. B15 al B17, C4 | B15 B16 B17 |
C4 |
|
Aprendre a planificar, dissenyar i desenvolupar processos per saber actar en la societat en funció dels seus problemes factuals. A2,A5,B3,B4,B6,B15 al B17 ,C4 | A2 A5 |
B3 B4 B6 B15 B16 |
C4 |
Coneixer i reflexionar sobre les estratègies d'intervenció i dels processos en la Pedagogía Social en relació a la societat glozalizada i les seves consecuències A2,A5,B3, B4,B6,C4 | A2 A5 |
B3 B4 |
C4 |