Pedagogia (2002) |
Assignatures |
PEDAGOGIA SOCIAL |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2006_07 |
Assignatura | PEDAGOGIA SOCIAL | Codi | 11152019 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Troncal | Quart | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Es tracta d’una sessió on el professor recollirà informació sobre el nivell de coneixements previs que presenten els alumnes en relació a una assignatura en concret. Es podrà fer mitjançant la formulació d’unes preguntes generals al grup classe, o mitjançant un qüestionari individual, per exemple. |
Sessió Magistral | La intenció de la classe magistral és donar conceptes claus per a que desprès l´alumne desenvolupi el seu propi concepte dins d´un marc teòric correcte. |
Treballs | Treballs en grup fora de l´aula: Consisteix en la realització de treballs monogràfics, de tipus teòric, on la recerca d´informació i la redacció dels resultats adquireix una importància rellevant. S´utilitzarà per a ampliar tòpics de l´assignatura o reforçar aspectes dels continguts que el professor consideri convenient ampliar a banda de lo exposat a les classes magistrals. El resultat d´aquest exercici s´haurà de presentar per escrit al professor. |
Resolució de problemes, exercicis | Lectura d’articles i documents: Consisteix en la lectura i anàlisi de textos relatius a algun tòpic de l’assignatura. Normalment aquesta és una activitat autònoma, que es realitza sense la guia directa i la presència del professor. El resultat d’aquest exercici s’haurà de presentar per escrit al professor. |
Metodologies integrades | Treballs d’articles i documents, films,videos, grafics editorials amb una metodologia global e integradora, que es realitza sense la guia directa pero amb presència del professor amb un guió previ sobre els aspectes que cal observar o discutir. |