Psicologia (2002) |
Assignatures |
MOTIVACIÓ I EMOCIÓ |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2006_07 |
Assignatura | MOTIVACIÓ I EMOCIÓ | Codi | 11161006 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Troncal | Primer | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
-Aguado, L. (2005). Emociones, afecto y motivación. Madrid: Alianza Editorial. -DeCatanzaro, D.A. (2001). Motivación y emoción. México: Prentice Hall. -Fernández-Abascal, E.G., Jiménez Sánchez, M.P. y Martín Díaz, M.D. (2003). Emoción y Motivación. Madrid: Centro de Estudios Ramón Areces. Volums I i II -Garrido, I. (1996) (Ed). Psicología de la Motivación. Madrid: Síntesis. -Garrido, I. (2000). Psicología de la Emoción. Madrid: Síntesis. -Huertas, J.A. (1997). Motivación: querer aprender. Madrid: AIQUE -Limonero, J.T. (2003). Motivació i emoció. Barcelona: Editorial UOC -Palmero, F., Fernández-Abascal, E.G., Martínez, F. y Chóliz, M. (2002). Psicología de la motivación y la emoción. Madrid: McGraw-Hill -Reeve, J.M. (2003). Motivación y Emoción. Madrid: McGraw-Hill
|
|
Complementària | |
-Avia, M.D. y Vázquez, C. (1999). Optimismo inteligente. Madrid: Alianza Editorial -Carlson, N.R. (1999). Fisiología de la Conducta. Barcelona: Ariel -Cohan, R. (2000) (Comp). Estados de ánimo. Barcelona: Paidós -Damasio, A. (1996). El error de Descartes: la emoción, la razón, y el cerebro humano. Barcelona: Crítica. -Fernández-Abascal, E.G. y Palmero, F. (1999). Emociones y salud. Barcelona: Ariel. -Goleman, D.A. (2001). Inteligencia emocional. Barcelona: Kairós. -LeDoux, J. (1999). El cerebro emocional. Barcelona: Planeta. |