Biotecnologia (2005) |
Assignatures |
TERMODINÀMICA I CINÈTICA QUÍMICA |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2006_07 |
Assignatura | TERMODINÀMICA I CINÈTICA QUÍMICA | Codi | 19051007 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 3 | 3 | Troncal | Segon | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Saber aplicar els principis de la termodinàmica als processos químics i bioquímics | A2 A29 |
B2 B3 B4 |
|
Entendre el formalisme termodinàmic bàsic i la seva aplicació als sistemes multifàsics en equilibri | A2 A29 |
B1 B2 B4 |
|
Saber aplicar el formalisme termodinàmic a sistemes reactius en equilibri | A2 A29 |
B2 B4 |
|
Saber relacionar les condicions de temperatura, pressió i composició amb la constant d'equilibri | A2 A29 |
B2 B4 |
|
Saber predir el funcionament espontani de les cel•les galvàniques | A2 A29 |
B4 |
|
Saber interpretar les dades de l'evolució temporal dels sistemes químics | A2 A30 |
B2 B4 |
|
Saber extreure paràmetres cinètics a partir de dades experimentals | A2 A30 |
B4 |
|
Utilitzar correctament els conceptes que intervenen en els mecanismes de les reaccions | A2 A30 |
B2 B4 |
|
Diferenciar correctament aspectes termodinàmics i cinètics de la reacció química | A2 A30 |
B2 B4 |
|
Integrar els coneixements de termodinàmica i cinética al disseny de processos biotecnológics i obtener dades per aquest disseny en el laboratori i la bibliografía | A1 A2 A3 A11 A13 A14 A22 A29 A30 |
B1 B2 B5 B6 B7 B8 B10 |
C1 C5 |