Filologia Catalana (2001) |
Assignatures |
EDICIÓ FILOLÒGICA DE TEXTOS CATALANS |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2006_07 |
Assignatura | EDICIÓ FILOLÒGICA DE TEXTOS CATALANS | Codi | 12122223 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Prendre contacte i recollir informació de l'alumnat. Presentació de l’assignatura. |
Sessió Magistral | Explicacions teoricopràctiques del professor sobre els continguts de l'assignatura obertes al diàleg amb els alumnes. Es tracta de sessions-seminari on, rere els plantejaments teòrics, es treballa sobre models i casos pràctics. |
Presentacions / exposicions | Els alumnes presenten individualment davant el grup-aula el su projecte d'edició filològica durant una sessió de classe. També es resolen col·lectivament casos pràctics proposats pel professor relacionats amb els interessos de treball personal de cada alumne. |
Treballs | Els alumnes van preparant al llarg del quadrimestre un projecte d'edició d'un text, recull de textos o epistolari breu amb tots els requisits d'una edició filològica. |
Resolució de problemes, exercicis | Els alumnes solucionen pel seu compte casos pràctics proposats pel professor relacionats amb els seus interessos de treball personal. A les hores d'exposició s'inclou el debat col·lectiu sobre aquests casos. |