Mestre Especialitat en Educació Infantil (1997) |
Assignatures |
DESENVOLUPAMENT DEL PENSAMENT MATEMÀTIC I LA SEVA DIDÀCTICA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | DESENVOLUPAMENT DEL PENSAMENT MATEMÀTIC I LA SEVA DIDÀCTICA | Codi | 11111018 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4 | 2 | Troncal | Segon | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Activitats Introductòries | En cada temàtica s'intenta establir una relació amb els continguts previs que pugui tenir l'aumnat a través d'un diàleg. | Es fa un seguiment però no hi ha qualificació | |
Treballs | Treball en grup de 2 o 3 alumnes: LECTURA I TREBALL SOBRE UN ARTICLE, COMUNICACIÓ, PONÈNCIA Treball en grup de 3 o 4 alumnes: UNITAT DE PROGRAMACIÓ Treball individual: 1 LECTURA DE DOS LLIBRES |
40 % | |
Atenció personalitzada | Es dóna l'oportunitat a l'alumnat perquè revisi les valoracions que fa el professorat, tant el que es refereix als treballs com als exàmens. Es considera d'una gran importància que l'alumnat conegui els encerts i els errors de les actuacions que fa. |
||
Proves de Desenvolupament |
CRITERIS D'AVALUACIÓ - Valoració dels objectius reflectits en aquets programa. - A totes les convocatòries d’examen es distribuirà el temps de dues hores, segons la tipologia de la prova: - Prova teòrica: Mitja hora per desenvolupar una temàtica sense utilitzar material de consulta. - Prova pràctica: Una hora i mitja amb la possibilitat d’utilitzar material de consulta: apunts, llibres, articles, etc. - Les proves tenen caràcter eliminatori. - Les preguntes seran sobre una temàtica del programa i/o global. - Cal superar cadascuna de les proves: teòrica i pràctica |
60 % Examen (40 % prova pràctica i 20 % prova teòrica) |
|
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
És imprescindible presentar tots els treballs. En el cas de suspendre l'assignatura caldrà recuperar les proves pendents a les diferents convocatòries. Es valorarà el nivell d'organització en l'acompliment del calendari i la correcta utilització d'aquest programa. |