Codi |
|
A1 |
Conèixer i comprendre la complexitat dels processos educatius, en general (finalitat i funcions de l'educació i del sistema educatiu, teories del desenvolupament i de l'aprenentatge, l'entorn cultural i social i l’àmbit institucional i organitzatiu de l'escola, el disseny i desenvolupament del currículum, el paper del docent. |
A3 |
Conèixer la literatura infantil i desenvolupar estratègies per a l’acostament dels infants al text literari tant oral com escrit. |
A15 |
Ser capaç de desenvolupar en els infants hàbits d'autonomia personal i el respecte a les normes de convivència. |
A16 |
Ser capaç de promoure els comportaments respectuosos amb el medi natural, social i cultural. |
A17 |
Detectar situacions de falta de benestar dels infants que afectin el seu desenvolupament i promoure la seva millora. |
A18 |
Planificar les activitats educatives en funció de la progressiva cohesió i integració del grup classe. |
A20 |
Respectar les diferències culturals i personals dels alumnes i altres membres de la comunitat educativa. |
A28 |
Organitzar l'ensenyament en el marc dels paradigmes epistemològics de les àrees curriculars, utilitzant de forma integrada els sabers disciplinaris, transversals i multidisciplinaris adequats al respectiu nivell educatiu. |
A44 |
Reconèixer la diversitat dels alumnes i explicitar-la, situar-la en relació amb el coneixement científic i dissenyar o escollir intervencions didàctiques per facilitar el desenvolupament científic |
A46 |
Utilitzar correctament raonaments i reconèixer, explicitar i valorar la correcció o incorrecció dels alumnes, per plantejar situacions que els ensenyin a pensar i a exercicir un pensament crític en ciència |
B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu. |
B4 |
Treballar de forma autònoma amb iniciativa. |
B5 |
Treballar de forma col•laborativa. |
B9 |
Tenir capacitat d'anàlisi i sintesi |
B11 |
Comprometre's en potenciar el rendiment acadèmic dels alumnes i els seus progressos escolars en el marc d'una educació integral |
B13 |
Tenir capacitat d'organització i planificació |
B14 |
Ser capaç de prendre decisions |
B15 |
Tenir un raonament crític |
C1 |
Dominar l'expressió i la comprensió d'un idioma estranger. |
C2 |
Utilitzar com a usuari les eines bàsiques en TIC. |
C3 |
Desenvolupar la vida personal professional tenint una perspectiva àmplia i global del món. |
C5 |
Expressar-se correctament (tant de forma oral com escrita) en la llengua pròpia. |