Pedagogia (2002) |
Assignatures |
ASSESSORAMENT A INSTITUCIONS EDUCATIVES |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | ASSESSORAMENT A INSTITUCIONS EDUCATIVES | Codi | 11152110 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 3 | 3 | Obligatòria | Cinquè | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
1. Reconèixer els pedagogs-es i psicopedagogs-es com a figures fonamentals en els àmbits espacio-temporals i pràctics de les institucions educatives: el desenvolupament del rol de formador. | A4 A9 A10 |
B6 B11 |
|
2. Analitzar les estructures organitzatives com a àmbits facilitadors de l'assessorament organitzatiu, curricular i professional des de la perspectiva de les estratègies fonamentals. | A12 A14 A15 |
B3 B5 |
|
3. Planificar i dissenyar un procés d'assessorament dirigit a una institució educativa mitjançant estratègies coherents amb el diagnòstic de la demanda i el model d'assessorament optat. | A15 A16 A19 A22 |
B9 B10 B15 B17 |
C5 |