Mestre Especialitat en Educació Infantil (1997) (Campus Terres de l'Ebre) |
Assignatures |
TEORIES I INSTITUCIONS CONTEMPORÀNIES D´EDUCACIÓ |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | TEORIES I INSTITUCIONS CONTEMPORÀNIES D´EDUCACIÓ | Codi | 11181004 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Troncal | Primer | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Estudiar els models històric més importants de l'evolució de l'educació. | |||
Comprendre teories i moviments contemporànies de l'educació. | |||
Analitzar la realitat educativa del S.XX i XXI (agents educatius, educació no formal...) | |||
Valorar la importància de l'educació en la seva diversitat de tasques educatives sabent traslladar a l'anàlisi de la realitat i a la pràctica, els models estudiats teòricament. | |||
Conèixer les teories, moviments contemporanis de l'educació, aprofundint en les d'Espanya i Catalunya. |