Publicitat i Relacions Públiques (2001) |
Assignatures |
GLOBALITZACIÓ, ECONOMIA I CANVIS SOCIALS |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | GLOBALITZACIÓ, ECONOMIA I CANVIS SOCIALS | Codi | 12111208 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Optativa | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Crane, D. (et al), Media, Arts, Policy and Globalization, Routledge, New York Fernández Buey, F., Guía para una globalización alternativa: otro mundo es posible, Ediciones B, Barcelona García Canclini, N., La globalización imaginada, Paidós, Buenos Aires Hirst, P.Q. & Thompson, G., Globalization in question: the international economy and the possibilities of governance, Blackwell Publishers, Cambridge Lechner, F. & Boli, J., The Globalization Reader, Blackwell Publishers, Cambridge Navarro, V., Globalización económica, poder político y estado del bienestar, Ariel, Barcelona Stiglitz, J., El malestar en la globalización, Suma de letras, Madrid Verger, A., El subtil poder de les transnacionals, Icaria, Barcelona |
Complementària | |