Administració i Direcció d´Empreses (2002) |
Assignatures |
INVESTIGACIÓ DE MERCATS |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | INVESTIGACIÓ DE MERCATS | Codi | 16042218 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 3 | 3 | Optativa | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Metodologies | Atenció personalitzada | Avaluació |
Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
Luque Teodoro. Investigación de márkeitng, Fundamentos. 1ª edición. Barcelona: Ariel 1997. Miquel, Salvador (et al.). Investigación de Mercados. Visauta, B (2002). Análisis Estadístico con SPSS para Windows: McGraw-Hill, 2002. |
|
Complementària | |
Malhorta, Naresh K. Investigación de Mercados. Un enfoque práctico. 2ª edición. México: Prentice Hall Hispanoamericana, S.A. Brunet, Ignasi (et al.). Tècniques d’investigació Social. Funaments epistemològics i metodològics. 1ª edició, Barcelona: Pòtic, 2002 |