Mestre Especialitat en Educació Primària (1997) |
Assignatures |
MATEMÀTIQUES I LA SEVA DIDÀCTICA II |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | MATEMÀTIQUES I LA SEVA DIDÀCTICA II | Codi | 11131021 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Troncal | Segon | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Conèixer com s'ha de portar a terme el treball de les nocions matemàtiques als primers nivells. Cursos 1r-3r de Primària. | A1 A7 A8 A10 |
B3 B4 B5 |
C2 C3 C4 C5 |
Conèixer les prescripcions oficials del treball d'aquesta àrea. | A1 |
B6 |
C3 |
Saber quines són les variables que influeixen el treball de matemàtiques en aquests nivells: desenvolupament cognitiu de l'alumne. | A1 |
B3 |
C3 |
Conèixer recursos diferents pel treball de matemàtiques en aquests nivells. | A7 A8 A9 A10 |
B2 B4 |
C3 |
Elaborar seqüències didàctiques curtes pel treball de nocions numèriques i de càlcul. | A2 A7 A8 A9 A10 |
B2 B4 B5 |
C2 C5 |
Elaborar seqüències didàctiques pel treball de magnituds i mesura. | A2 A7 A8 A9 A10 |
B2 B4 B5 |
C2 C5 |
Practicar i proposar activitats de tipus espacial-geomètric fent ènfasi en la representació. | A2 A7 A8 A9 A10 |
B2 B3 B4 B5 |
C2 |
Valorar la tasca professional de l'ensenyant com ajuda a la construcció del pensament racional. | A1 A7 A8 |
B3 |
C3 |
Adquirir eines per valorar críticament mètodes i materials didàctics. | A1 A2 A8 |
B1 B2 B3 B4 B5 |
C2 C3 |