Administració i Direcció d´Empreses (2002) |
Assignatures |
ECONOMIA CATALANA |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | ECONOMIA CATALANA | Codi | 16042233 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Optativa | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Metodologies | Atenció personalitzada | Avaluació |
Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
Barceló i Roca M : Catalunya un país industrial. Pòrtic. Barcelona 2003 Bricall, J.M. y Petitbó, A.: Industrialització a Catalunya: 1960-1977, Caixa de Pensions, Barcelona, 1982. Caixa Catalunya: Anuari Econòmic Comarcal. Diversos anys. Barcelona Consell de Cambres de Catalunya: Memòria Econòmica de Catalunya Barcelona, diversos anys Departament d’Economia i Finances: L’economia catalana davant del canvi de segle, Generalitat de Catalunya, Barcelona, 1994. Fontrodona J. Hernández J.M. : Les multinacionals industrials catalanes 2001. Generalitat de Catalunya. Dept. d’Indústria, Comerç i Turisme. Barcelona 2001 Majoral Roser : Cataluña un análisis territorial. Ariel Geografia. Barcelona 2002 Margalef, J., Segarra, A. (dirs.): El dinamisme d’un territori: les comarques de Tarragona, Diputació de Tarragona, Tarragona, 1997. Parellada, M. (dir.): Estructura económica de Cataluña, Editorial Espasa-Calpe, Madrid, 1990. Reig Martinez E. (Director): Capitalització i creixement de l’economia catalana 1955-1995. Fundación Banco Bilbao-Vizcaya, Bilbao, 1998. Segarra A. i altres: Creixement i Organització Industrial als eixos de l’economia espanyola: l’Arc de la Mediterrània i el Corredor de l’Ebre, Universitat Rovira i Virgili-APT, Tarragona, Setembre, 1999. Segarra, A. i Oliva, M. (1996): Indústria i estratègies empresarials al Camp de Tarragona, Universitat Rovira i Virgili, Tarragona. |
|
Complementària | |
En funció del desenvolupament de cada tema de la programació es facilitarà bibliografia específica i lectures.Algunes d’aquestes de lectura obligada. |