Educació Social (1999) |
Assignatures |
DIAGNÒSTIC EN EDUCACIÓ |
Planificació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | DIAGNÒSTIC EN EDUCACIÓ | Codi | 11081106 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Obligatòria | Segon | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies :: Proves | |||||||||
Competències | (*) Hores a classe | Hores fora de classe | (**) Hores totals | ||||||
Activitats Introductòries |
|
1 | 0 | 1 | |||||
Sessió Magistral |
|
45 | 45 | 90 | |||||
Estudi de cas |
|
17 | 0 | 17 | |||||
Seminaris |
|
14 | 0 | 14 | |||||
Treballs |
|
14 | 0 | 14 | |||||
Treballs |
|
10 | 0 | 10 | |||||
Atenció personalitzada |
|
4 | 0 | 4 | |||||
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |