Codi |
|
A1 |
Conèixer i comprendre la complexitat dels processos educatius, en general (finalitat i funcions de l'educació i del sistema educatiu, teories del desenvolupament i de l'aprenentatge, l'entorn cultural i social i l’àmbit institucional i organitzatiu de l'escola, el disseny i desenvolupament del currículum, el paper del docent. |
A2 |
Dissenyar i desenvolupar projectes educatius i unitats de programació que permetin adaptar el currículum al context sociocultural. |
A15 |
Reflexionar sobre la construcció de valors socials mitjançant l'anàlisi de la realitat social i el coneixement històric. |
A18 |
Promoure el desenvolupament d'identitat cultural a través del coneixement històric i social. |
A36 |
Conèixer els fonaments psicològics, socials i lingüístics de les diferents necessitats educatives especials i ser capaç d'assessorar pares i professors. |
A49 |
Ser capaç de dissenyar, desenvolupar i avaluar activitats i materials que fomentin la creativitat de l’alumne |
A53 |
Col•laborar amb els diferents sectors de la comunitat educativa i de l'entorn. |
A58 |
Gestionar els conflictes i resoldre'ls. |
A59 |
Conèixer els fonaments i desenvolupament de la didàctica i la pedagogia musical i realitzar adaptacions per permetre que els nens gaudeixin de la música i del seu ús com a mitjà d'expressió |
A61 |
Conèixer els fonaments del llenguatge musical, tècnica instrumental i vocal, harmonia, rítmica i dansa |
A63 |
Prendre consciència dels elements temàtics des d'una perspectiva de l'escolta i elaborar documents, esquemes i partitures |
B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu. |
B6 |
Comprometre's amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà i com a professional. |
C2 |
Utilitzar com a usuari les eines bàsiques en TIC. |
C3 |
Desenvolupar la vida personal professional tenint una perspectiva àmplia i global del món. |