Pedagogia (2002) |
Assignatures |
TEORÍES I INSTITUCIONS CONTEMPORÀNIES DE L'EDUCACIÓ |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 | |||||||||||||||||
Assignatura | TEORÍES I INSTITUCIONS CONTEMPORÀNIES DE L'EDUCACIÓ | Codi | 11151103 | |||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er i 2on | |||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||||||||||||
4.5 | 3 | 1.5 | Obligatòria | Segon | Segon |
|||||||||||||
Modalitat i llengua d'impartició | Veure grups activitat | |||||||||||||||||
Prerequisits | ||||||||||||||||||
Departament | Pedagogia |
|||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | carme.garciay@urv.cat |
|||||||||||||||
Professors/es |
|
|||||||||||||||||
Web | http://no | |||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant | L’assignatura inclou els continguts fonamentals de les teories i moviments contemporànies de l’educació dins d’una perspectiva històrica dels agents educatius fins a la LOE. S’aprofundeix en aquelles temàtiques que més rellevància han tingut en la professió del docent i es treballen els temes bàsics pel coneixement de la teoria i la història de l’educació. La teoria va relaciona amb la pràctica, a través de la qual treballem dinàmiques de grup, debats i fòrums temàtics relacionats amb l’acció educativa en l’actual realitat social. | |||||||||||||||||
|