Psicologia (2002) |
Assignatures |
PSICOLOGIA DE LA MEMÒRIA |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | PSICOLOGIA DE LA MEMÒRIA | Codi | 11161007 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Troncal | Tercer | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Conèixer quina ha estat l'evolució de l'estudi científic de la memòria, des de finals del segle XIX fins l'actualitat. | A3 A7 |
||
Conèixer les dades més rellevants sobre l'estructura i el funcionament la memòria humana que s'han acumulat des de mitjans del segle XX, així com les principals propostes teòriques que s'han realitzat | A3 |
||
Conèixer en profunditat com s'ha realitzat l'estudi de la memòria humana des de l'orientació de la psicologia cognitiva | A3 A7 |
||
Identificar els elements i variables importants en els experiments sobre la memòria | A3 A11 |
B14 |
|
Interpretar els resultats dels experiments sobre la memòria i relacionar-los amb els objectius i hipòtesis plantejades | A3 A11 |
B1 B3 B14 |
|
Entrenar-se en els procediments utilitzats en la investigació sobre la memòria | A3 |
B27 |
C2 |
Integrar la informació procedent de diferents fonts | B1 B17 |
||
Analitzar de forma crítica la informació obtinguda, tant a partir del professor com de les lectures realitzades sobre la matèria | B1 B3 B14 B17 |
||
Prendre conciència de la importància de la utilització del mètode científic en l'estudi dels processos psicològics bàsics | B14 |