Psicopedagogia (2003) |
Assignatures |
DIAGNÒSTIC EN EDUCACIÓ |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | DIAGNÒSTIC EN EDUCACIÓ | Codi | 11172001 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Troncal | Primer | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Analitzar la conceptualització i els principis teòrics del diagnòstic en educació | A1 A5 |
B1 |
|
Conèixer el procés del diagnòstic psicopedagògic | A5 A13 |
B3 B10 B11 |
|
Seleccionar les tècniques i recursos més adients a cada situació, utilitza'ls amb criteris científicament establerts i interpretar els resultats des d'una perpectiva global i crítica. | A5 A13 A15 A25 |
B2 B3 B5 B11 B12 B13 B15 B16 |