Codi |
|
A3 |
Conèixer els processos, estratègies i mecanismes de desenvolupament i aprenentatge de les persones al llarg de la seva vida. |
A5 |
Definir, analitzar el seu context i diagnosticar les necessitats educatives de les persones basant-se en diferents instruments i tècniques. |
A6 |
Identificar situacions que requereixin ser derivades a serveis educatius especialitzats. |
A7 |
Conèixer processos d’ensenyament-aprenentatge innovadors que serveixin per atendre la diversitat i les necessitats educatives especials. |
A10 |
Conèixer els principals models per dissenyar i implementar l’avaluació de programes i intervencions psicopedagògiques. |
A13 |
Activar estratègies de diagnòstic per facilitar el coneixement de les persones i dissenyar i desenvolupar les intervencions psicopedagògiques. |
A14 |
Activar estratègies d’assessoria docent per afavorir l’atenció a la diversitat, així com la innovació, disseny i desenvolupament curricular. |
A17 |
Tutoritzar, en l’àmbit personal i grupal, a l’alumnat en el desenvolupament de la seva trajectòria personal, educativa i professional. |
A22 |
Utilizar els recursos destinats a l'orientació professional, especialment els dissenyats per a grups específics (immigrants, grups ètnics i població en risc social). |
A26 |
Avaluar programes d'innovació i intervenció en l'àmbit psicopedagògic. |
B9 |
Capacitat d’anàlisi i síntesi |
B14 |
Reconeixement i respecte a la diversitat i multiculturalitat |
C3 |
Desenvolupar la vida personal i professional tenint una perspectiva àmplia i global del món |
C5 |
Expressar-se correctament (tant de forma oral com escrita) en la llengua pròpia |