2008_09
Guia docent 
Facultat de Ciències de l`Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Mestre Especialitat en Educació Infantil (1997) (Campus Terres de l'Ebre)
 Assignatures
  LLENGUA I LITERATURA CATALANES
   Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
Aconseguir la correcció gramatical i ortogràfica que hom espera en/a un mestre/a B1
B2
B12
B18
C5
Domini dels recursos expressius en català B1
B2
B12
· Consolidar el coneixement que l'alumnat té de la llengua catalana oral i escrita per garantir que puga usar-la correctament i adequada en la seua pràctica professional. A1
A2
A3
B1
B2
B3
C5
· Conèixer les diferents tipologies de variació lingüística: diacrònica, diafàsica, diastràtica i diatòpica. A4
A15
B9
B12
· Ampliar els continguts de la gramàtica descriptiva i la normativa. A2
B1
B12
B18
· Afermar la formació en la lectura comprensiva i crítica. A19
B15
· Introduir l'alumnat en l'anàlisi de les característiques i propietats dels diferents tipus de text. A1
A2
A3
A25
B1
B5
B11
B12
B14
B15
B18
C5
· Aconseguir que l'alumnat siga capaç d'interpretar i produir tot tipus de textos orals i escrits adequats a cada situació comunicativa. A21
A24
A25
A27
A28
A41
· Conèixer els conceptes i els referents de la sociolingüística, la planificació lingüística i el dret lingüístic per a l'anàlisi crítica de l'ús social de la llengua. A5
B21
C3
· Adquirir una formació en cultura lingüística i literària adequada a la formació de meste i conèixer els referents per a continuar autònomament aquesta formació. A3
A4
B12
B14
B15
B18
· Conèixer la normativa del Departament d'Educació referent al model lingüístic del professorat i els continguts curriculars que incideixen en la variació lingüística. A1
A2
A3
A25
B1
B2
B5
B11
C5