2008_09
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
 
 
Historia (2001)
 Assignatures
  HISTÒRIA CONTEMPORÀNIA UNIVERSAL II
   Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
1. Adquirir els mecanismes bàsics per saber localitzar la informació per assolir el coneixement d'un tema A1
A2
A6
A8
A9
B2
B6
B7
B10
B13
B15
B18
B20
C2
C5
2. Aprendre a desenvolupar estratègies d'aprenetatge individualment i en equip A6
B2
B6
B7
B10
B13
B15
B18
B20
C2
C5
3. Desenvolupar habilitats d'estudi i de treball individual, com l'autoplanificació i l'autoorganització i saber-les aplicar en un treball en equip B6
B7
B8
B11
B13
B16
B19
4. Desenvolupar les habilitats necessàries per treballar en equip, perquè en el món laboral actual és una de les habilitats / capacitats millor valorades B2
B6
B7
B8
B10
B13
B15
B18
B20
C2
C5
5. Aprendre a treballar en equips intersdisciplinars, perquè aquesta és una habilitat / capacitat ben valorada B1
B6
B7
B8
B10
B11
B13
B15
B16
B18
B19
B20
B24
B25
B27
B29
C2
C5
1. Adquirir els mecanismes bàsics per saber localitzar la informació per assolir el coneixement d'un tema
2. Aprendre a desenvolupar estratègies d'aprenetatge individualment i en equip
3. Desenvolupar habilitats d'estudi i de treball individual, com l'autoplanificació i l'autoorganització i saber-les aplicar en un treball en equip
4. Desenvolupar les habilitats necessàries per treballar en equip, perquè en el món laboral actual és una de les habilitats / capacitats millor valorades
5. Aprendre a treballar en equips intersdisciplinars, perquè aquesta és una habilitat / capacitat ben valorada
Presa de desicions
Demostrar coneixement i comprensió de les coordenades espai-temporals (diacronia i sincronia) i dels límits i interrelacions geogràfiques i culturals de la història de l'Art
Visió diacrònica general de la història de l'Art universal.
Ha de demostrar coneixement i comprensió sistemàtic i integrat del fet artístic: teoria i pensament estètic, diferents llenguatges, procediments i tècniques de la producció artística al llarg de la història.
Ha de demostrar coneixement i comprensió la història i les problemàtiques actuals de la conservació, criteris de restauració i gestió del patrimoni històric, artístic i cultural.
Comprometre-se amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà i com a professional
Planificació i organització
Presa de desicions
Expressar-se correctament (tant de forma oral com escrita) en la llengua pròpia