Historia (2001) |
Assignatures |
HISTÒRIA CONTEMPORÀNIA UNIVERSAL II |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | HISTÒRIA CONTEMPORÀNIA UNIVERSAL II | Codi | 12081012 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Troncal | Tercer | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
1. Adquirir els mecanismes bàsics per saber localitzar la informació per assolir el coneixement d'un tema | A1 A2 A6 A8 A9 |
B2 B6 B7 B10 B13 B15 B18 B20 |
C2 C5 |
2. Aprendre a desenvolupar estratègies d'aprenetatge individualment i en equip | A6 |
B2 B6 B7 B10 B13 B15 B18 B20 |
C2 C5 |
3. Desenvolupar habilitats d'estudi i de treball individual, com l'autoplanificació i l'autoorganització i saber-les aplicar en un treball en equip | B6 B7 B8 B11 B13 B16 B19 |
||
4. Desenvolupar les habilitats necessàries per treballar en equip, perquè en el món laboral actual és una de les habilitats / capacitats millor valorades | B2 B6 B7 B8 B10 B13 B15 B18 B20 |
C2 C5 |
|
5. Aprendre a treballar en equips intersdisciplinars, perquè aquesta és una habilitat / capacitat ben valorada | B1 B6 B7 B8 B10 B11 B13 B15 B16 B18 B19 B20 B24 B25 B27 B29 |
C2 C5 |
|
1. Adquirir els mecanismes bàsics per saber localitzar la informació per assolir el coneixement d'un tema | |||
2. Aprendre a desenvolupar estratègies d'aprenetatge individualment i en equip | |||
3. Desenvolupar habilitats d'estudi i de treball individual, com l'autoplanificació i l'autoorganització i saber-les aplicar en un treball en equip | |||
4. Desenvolupar les habilitats necessàries per treballar en equip, perquè en el món laboral actual és una de les habilitats / capacitats millor valorades | |||
5. Aprendre a treballar en equips intersdisciplinars, perquè aquesta és una habilitat / capacitat ben valorada | |||
Presa de desicions | |||
Demostrar coneixement i comprensió de les coordenades espai-temporals (diacronia i sincronia) i dels límits i interrelacions geogràfiques i culturals de la història de l'Art | |||
Visió diacrònica general de la història de l'Art universal. | |||
Ha de demostrar coneixement i comprensió sistemàtic i integrat del fet artístic: teoria i pensament estètic, diferents llenguatges, procediments i tècniques de la producció artística al llarg de la història. | |||
Ha de demostrar coneixement i comprensió la història i les problemàtiques actuals de la conservació, criteris de restauració i gestió del patrimoni històric, artístic i cultural. | |||
Comprometre-se amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà i com a professional | |||
Planificació i organització | |||
Presa de desicions | |||
Expressar-se correctament (tant de forma oral com escrita) en la llengua pròpia |