2008_09
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
 
 
Publicitat i Relacions Publiques (2001)
 Assignatures
  ESTRATÈGIES DISCURSIVES EN ELS MITJANS DE COMUNICACIÓ
   Avaluació
  Descripció Pes
Sessió Magistral 1. L'assimilació del contingut de les sessions teòriques s'avaluarà a partir de les pràctiques fetes al llarg del curs i de l'examen, també de caràcter pràctic. Pràctiques fetes durant el curs: 60%

Examen pràctic: 40%
Proves de Desenvolupament 1. L'examen de primera convocatòria tanca el procés d'avaluació continuada del curs.
2. Aquest examen inclourà preguntes de desenvolupament PRÀCTIC dels continguts treballats a classe, anàlogues a les pràctiques fetes al llarg del curs.
3. Hi haurà una part d'anàlisi del discurs i una part de producció de discurs.
4. La puntuació màxima a l'examen serà de 4 punts (un 40% de la nota final).
40%
Proves pràctiques 1. A principi de curs es penjarà al moodle un document que inclourà un calendari de lliurament de pràctiques i el valor de cada una.
2. Algunes pràctiques seran individuals i altres, en grup.
3. Els terminis de lliurament de pràctiques són fixos. No s'acceptaran pràctiques lliurades fora de termini.
4. La puntuació màxima de totes les pràctiques puntuables sumades serà de 6 punts (un 60% de la nota final).
60%
Altres

1. En l'examen de segona convocatòria es recuperaran les parts que l'alumne/a no hagi superat durant l'avaluació continuada. 2. La correcció ortogràfica i gramatical és un requisit indispensable per aprovar l'assignatura. No s'avaluaran les pràctiques considerades deficients en aquest sentit. 3. Es valora la participació activa a l'aula. 4. Les persones que, per motius justificats, no puguin assistir a classe s'han de posar en contacte amb la professora a principi de curs a fi d'establir un calendari de reunions (mín. 3 al llarg del curs).

 
Altres comentaris i segona convocatòria