2008_09
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
 
 
Publicitat i Relacions Publiques (2001)
 Assignatures
  PLANIFICACIÓ PUBLICITÀRIA I MITJANS PUBLICITARIS
   Avaluació
  Descripció Pes
Activitats Introductòries
Altres

-Assistència: 7,5 % (0,75 punts). Marge de faltes: 20%. Això implica que aprox. només es poden faltar a 6 classes (ó 12 hores). El control d'assistència vindrà donat per signatura de full d'assistència a totes les classes, per preguntar en moments determinats a classe per algun alumne o be per l'assistència a probes sorpresa de fàcil resolució. - Treballs pràctiques: 42,5 % (4,25 punts). Equips de quatre alumnes (si es diu el contrari). Les pràctiques seran: o Fitxa d'equips i Desenvolupament de les temes teòrics i de Conferències. (1,75 punts). 3 exercicis no entregats = 0 o Treball del curs. Cas real. Imprescindible per aprovar la part pràctica. (2.5 punts).  ”Brief i plantejament d'un Pla de Mitjans “ (40%)  “Realització del Pla de mitjans del Mitjans (del cas anterior) (60%) - Teòrica: 50 % (5 punts). Durant del curs, hi hauran dos exàmens que alliberen matèria o Un primer examen tindrà com temari únic el tema núm. 3 (conceptes bàsics). (2 punts). Es imprescindible aprovar aquest examen per aprovar la part teòrica l'assignatura. L'examen es farà en horari de classe. o El segon examen recollirà la resta del temari. (3 punts). Imprescindible igualment aprovar aquest examen per aprovar la part teòrica. Recuperació dia 4 de juny.

 
Altres comentaris i segona convocatòria

Part teòrica: en totes les sessions qualsevol alumne recollirà per la classe els punts impartits a la darrera sessió. Conjuntament amb la resta d'intervencions a classe, les respostes serviran per configurar la nota final conjuntament amb l'examen de juny i les pràctiques (50/50%). La participació a classe i la seva qualitat formen part del procés d'aprenentatge de la matèria. Part pràctica: Les pràctiques es faran durant les hores assignades i, per tant, l'assistència serà determinant en l'avaluació de l'alumnat. Les tutories per equips seran voluntàries i una part obligatòries.