Publicitat i Relacions Publiques (2001) |
Assignatures |
OPINIÓ PÚBLICA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | OPINIÓ PÚBLICA | Codi | 12152008 | ||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | ||||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | |||
6 | 3 | 3 | Troncal | Primer | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Proves de Desenvolupament | |||
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
La forma d'avaluació és de caràcter individual amb la suma de la participació de l'alumne a classe (exposicions de lectures, discussió de texts, intervencions d'anàlisi de les pràctiques...). Es basa fonamentalment en l'examen o en el treball teòric de curs i en una bona assimilació dels texts de referència. El criteri d'avaluació resulta de la ponderació personalitzada de l'actitud a classe i les aptituds en l'examen i els treballs pràctics de l'estudiant, individuals i en grup. |