Economia (2001) |
Assignatures |
HISTÒRIA ECONÒMICA MUNDIAL |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | HISTÒRIA ECONÒMICA MUNDIAL | Codi | 16061007 | ||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er i 2on | ||||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | |||
6 | 4.5 | 1.5 | Troncal | Primer | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
1. Conèixer els fets econòmics més importants esdevinguts al món | A3 A4 A9 |
C5 |
|
2. Identificar les característiques pròpies de cada sistema econòmic | A2 A3 A8 A9 A10 |
B3 |
C5 |
3. Diferenciar els trets de les diverses polítiques econòmiques desenvolupades al segle XX | A2 A3 A4 A5 A8 A9 |
B3 B4 |
C5 |
4. Comparar els diversos models d'industrialització esdevinguts als segles XIX i XX | A2 A3 A4 A5 A8 A9 |
B3 |
C5 |
5. Construir gràfics, quadres i mapes econòmics a partir de sèries estadístiques temporals | A4 A5 A6 A8 A10 |
B3 B4 |
C5 |
6. Contribuir a resoldre situacions econòmiques actuals mitjançant la perspectiva històrica dels fets econòmics | A2 A3 A4 A5 A8 |
B3 B6 |
C3 C5 |
7. Avaluar les conseqüències i les implicacions dels fets històrics més importants esdevinguts al segle XX | A2 A3 A4 A5 A8 |
B3 B6 |
C3 C5 |
8. Prendre consciència de les dificultats, els costos humans i els problemes que genera el creixement | A2 A3 A4 A5 |
B3 B6 |
C3 C5 |
9. Relativitzar els sistemes, els mètodes i els coneixements | A3 A4 A5 |
B1 B3 B4 B6 |
C3 C5 |