Guia docent Escola Tècnica Superior d`Enginyeria |
català |
Enginyeria Tècnica en Informàtica de Sistemes (1998) |
Assignatures |
PROGRAMACIÓ I |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | PROGRAMACIÓ I | Codi | 17081013 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
12 | 9 | 3 | Troncal | Primer | Anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Conèixer la sintaxi i semàntica de les instruccions i expressions d'un llenguatge imperatiu i orientat a objectes | A17 |
||
Comprendre i distingir els algoritmes bàsics de programació estructurada (cerca i recorregut, ordenació) | A17 |
||
Reconèixer la metodologia orientada a objectes | A17 |
||
Dissenyar estructures de dades senzilles, a base de taules, registres i tipus simples | A17 |
B2 |
|
Implementar els algoritmes en el llenguatge de programació Java | A7 A17 |
||
Utilitzar un entorn de programació | C1 C2 |
||
Abstraure els detalls concrets d'un programa, i adaptar una solució coneguda a un nou problema | B2 B3 B13 B14 |
||
Documentar un programa | A9 |
C2 C5 |
|
Prendre consciència de la complexitat dels algoritmes i escollir la opció més òptima | B11 |
||
Apreciar la claredat del codi d'un programa | B11 |
||
Dissenyar i desenvolupar una aplicació en equip | A17 |
B5 B9 B10 B12 |
|
Descomposar i estructurar un problema (identificant entrades/sortides, funcions principals requerides). | A17 |
B2 B14 |