Enginyeria Tècnica Industrial, especialitat en Mecànica (2003) |
Asignaturas |
TECNOLOGIA MECÀNICA |
Objetivos de aprendizaje |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2008_09 |
Asignatura | TECNOLOGIA MECÀNICA | Código | 20031013 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1er | |||||
Descriptores | Cr.totales | Cr.Teoría | Cr.Prácticos | Tipo | Curso | Periodo | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Troncal | Segundo | Primero |
Competencias | Objetivos de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Objetivos | Competencias | ||
Dominar els aspectes genèrics dels instruments metrológics i dels mètodes de mesura. | A9 |
B1 B3 |
C5 |
Adquirir experiència en la determinació de incertesa de mesura. | A1 A2 A9 |
B1 B3 |
C5 |
Capacitat d’implementar l’activitat metrológica en sistemes normalitzats de qualitat. | A2 A10 |
B3 B5 B11 |
C5 |
Conèixer i comprendre l'àmbit de l'enginyeria de fabricació. | A2 A8 A9 |
B1 B2 B8 B11 B13 |
C5 |
Conèixer els fonaments i possibilitats dels diferents sistemes de fabricació. | A4 |
B1 B8 B12 B13 |
C5 |
Seleccionar el procés o conjunt de processos mes adequats per la fabricació de un element o peça. | B2 B3 B5 B11 B12 B13 |
C5 |
|
Disposar de criteris suficients per la optimització de processos de fabricació. | B2 B8 B11 B12 B13 |
||
Conèixer i comprendre la relació existent entre el àrea de fabricació i d'altres areas implicades en el procés productiu. | B5 B7 |
C5 |
|
Analitzar i comprendre la informació continguda en un pla de disseny amb el fi de ser capaç de plantejar raonadament i desenvolupar tant els procediments i sistemes de fabricació idonis com les possibles alternatives per un cas concret. | A10 |
B2 B3 B9 B12 |
C2 C5 |
Concebre i dissenyar processos de protecció ambiental i de gestió de residus. | A10 |
B3 B8 B11 B12 B13 |
|
Prevenir riscos laborals. | B2 B3 B6 B8 B12 |
C3 |
|
Gestió i control de qualitat. | B5 B8 B11 B12 B13 |
||
Redactar i interpretar documentació tècnica. | A1 A2 A8 A9 A10 |
B3 B4 B12 |
C1 C2 C5 |
Comunicar eficientment, tant de forma oral com escrita. | C1 C4 C5 |
||
Treballar en equip amb plena responsabilitat individual. | B4 B5 B7 B9 B10 B12 |
C5 |