Tecnologia Educativa: e-learning i Gestió del Coneixement (2006) |
Assignatures |
FORMACIÓ DELS PROFESSORS I TIC.EL NOU ROL DELS PROFESSORS.LA TUTORIA ELECTRÒNICA |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | FORMACIÓ DELS PROFESSORS I TIC.EL NOU ROL DELS PROFESSORS.LA TUTORIA ELECTRÒNICA | Codi | 115011214 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Únic anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Activitats encaminades a prendre contacte i recollir informació dels alumnes i presentació de l’assignatura. |
Sessió Magistral | Exposició dels continguts de l'assignatura. |
Fòrums de discussió | Activitat, a través de les TIC, on es debaten temes d'actualitat relacionats amb l'àmbit professional. |
Estudis previs | Cerca, lectura i treball de documentació, proposta de solució d'exercicis a realitzar en el laboratori per part de l'alumne. |
Pràctiques a través de TIC | Aplicar, a nivell pràctic, la teoria d'un àmbit de coneixement en un context determinat. Simulacions a través de les TIC. |
Metodologies integrades | Aprenentatge basat en problemes, Treball per projectes, Portfoli docent, etc. |