Publicitat i Relacions Publiques (2001) |
Assignatures |
PUBLICITAT I RELACIONS PÚBLIQUES EN L'ÀMBIT LOCAL |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | PUBLICITAT I RELACIONS PÚBLIQUES EN L'ÀMBIT LOCAL | Codi | 12112022 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 3 | 3 | Troncal | Cinquè | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
Ministerio de Economía y Comercio (1981): La publicidad en la pequeña y mediana empresa comercial. Madrid: IRESCO. Noguera, Joan (1999): Manual pràctic de publicitat per a botiguers i petits industrials. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Molero Ayala, V.M. (1995): Publicidad, Marketing y Comunicación. Herramientas para la pequeña empresa. Madrid: Esic. Guías de Gestión de Guías de Gestión de Mayordomo, J.L. (2002). e-Marketing. Barcelona: Gestión 2000. Alet, Josep (2000). Marketing directo integrado. Cómo crear y fidelizar clientes creciendo con rentabilidad. Barcelona: Gestión 2000. Bird, Drayton (1991). Marketing directo con sentido común. Madrid: Díaz de Santos. Roig Amat, Barto (1993). Marketing directo de red. Madrid: Iberonet. Stone, Bob (1990). Marketing directo. Métodos para alcanzar el éxito. AEMD. Vergara Leyton, Enrique (1997). Marketing directo. Ámbito comunicativo, desarrollo y perspectivas en el tiempo de la “globalidad fragmentada”. Barcelona: UAB. Vögele, Siegfried (1996). Márketing directo. Las 99 respuestas clave. Bilbao: Deusto.
|
|
Complementària | |