Periodisme (2004) |
Assignatures |
PERIODISME ESPECIALITZAT EN ENTORNS MULTIMEDIA |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | PERIODISME ESPECIALITZAT EN ENTORNS MULTIMEDIA | Codi | 12152002 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
9 | 3 | 6 | Troncal | Segon | Anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Conèixer els canvis que suposa Internet en el periodisme com a professió | A1 A7 A10 |
B3 |
|
Entendre les característiques d'Internet rellevants per a la producció de continguts informatius | A2 A14 A15 A16 |
C5 |
|
Explorar les particularitats dels productes informatius a Internet en comparació amb els mitjans de comunicació tradicionals | A6 A7 A14 |
||
Aprendre a utilitzar de forma eficient Internet com a font d'informació | A16 |
B1 |
C1 C2 |
Entendre com s'organitza el treball quotidià dels periodistes digitals | A1 A15 A18 A19 A20 |
B4 B5 B6 B7 B9 B11 B12 B13 |
|
Interpretar els reptes que suposa el paper més actiu de l'audiència a Internet | A10 A16 |
||
Aprendre a utilitzar les eines i serveis d'Internet (blogs, gestors de continguts, xarxes socials, RSS, webs audiovisuals) | A16 |
B1 |
C2 |
Avaluar les diferents alternatives existents com a model de negoci per a publicacions digitals | A11 |
||
Explorar els reptes de la producció multiplataforma, per a múltiples canals (premsa, ràdio, televisió, internet) | A14 A15 |
B2 |
|
Entendre els reptes de la gestió de la innovació tecnològica en les redaccions periodístiques | A1 A10 A15 |
B2 B3 |
|
Conèixer l'estructura dels mitjans de comunicació digitals a Catalunya i el món | A6 A7 |
||
Entendre els nous hàbits de consum de la societat en Xarxa | A10 |