Ensenyament de Llengues Estrangeres (2007) |
Assignatures |
EL MARC COMÚ EUROPEU DE REFERÈNCIA PER A LES LLENGÜES |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | EL MARC COMÚ EUROPEU DE REFERÈNCIA PER A LES LLENGÜES | Codi | 125232225 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Únic anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
1. El context polític | 1.1. La unitat europea 1.2. La política lingüística del Consell d'Europa 1.3. El Simposi de Rüschlikon 1.4. El plurilingüisme i el pluriculturalisme 1.5. Un precedent: l'ALTE 1.6. L'Any Europeu de les Llengües 1.7. El compromís espanyol |
2. El Marc comú europeu de referència per a les llengües (MCER) | 2.1. Què és 2.2. Com és 2.3. L'enfocament per tasques 2.4. Les competències 2.5. Els àmbits 2.6. Les estratègies 2.7. Els nivells 2.8. Els descriptors il·lustratius 2.9. Les escales |
2. El Portafoli europeu de les llengües (PEL) | 2.1. Què és 2.2. Per a què serveix 2.3. Funcions 2.4. Instrument d'avaluació 2.5. Formats validats 2.6. Agents implicats 2.7. El Passaport de llengües 2.8. La Biografia lingüística 2.9. El Dossier 2.10. Presentació a l'alumnat |