Guia docent Escola Tècnica Superior d`Enginyeria Química |
català |
Enginyeria Química (1993) |
Assignatures |
MÈTODES MATEMÀTICS A L'ENGINYERIA |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | MÈTODES MATEMÀTICS A L'ENGINYERIA | Codi | 20011209 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 3 | 3 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Executar operacions elementals en MATLAB. | A3 |
B3 B5 B15 |
C5 |
Implementar procediments de Gauss, Jacobi, Gauss-Seidel ...en MATLAB per a resoldre sistemes lineals. | A3 |
B3 B5 B15 |
C5 |
Programar en codi MATLAB esquemes de Newton, secant, aproximacions successives per resoldre equacions no lineals. | A3 |
B1 B15 |
C5 |
Utilizar procidimient iteratiu per resoldre sistemes no lineals. | A3 |
B3 B5 B8 B15 |
C5 |
Distingir entre un problema de condicions inicials i un problema de contorn, i entre mètodes explícits i implicits. | A3 |
B3 B8 B11 |
C5 |
Ajustar paràmetres de models termodinàmics d’equilibri de fases i assegurar la seva consistència. | A3 |
B5 B15 |
C5 |
Programar amd MATLAB metodes de Euler, Runge-Kutta i Predictor-Corrector per a resoldre problemes d'equacions diferencials ordinàries. | A3 |
B1 B3 B5 B8 B15 |
C5 |
Distingir entre problemes estacionaris i no estacionaris. | A3 |
B3 B5 B15 |
C5 |
Calcular les aproximaciones numèriques a les derivades parcials i resoldre l'equació de difusió. | A3 |
B3 B5 B15 |
C5 |
Comunicar eficientment, tant de forma oral com escrita. | B7 |
C5 |
|
Treballar en equip amb plena responsabilitat individual. | B12 B13 B18 |