2009_10
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Mestre Especialitat en Educació Especial (1997)
 Assignatures
  INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN L'APRENENTATGE EN LA LECTOESCRIPTURA
   Avaluació
  Descripció Pes
Treballs Els estudiants recolliran els treballs i activitats sol.licitats en la carpeta individual o de grup corresponent a cada mòdul. Le valoracions s'incorporen al procés d'avaluació continuada.
En la Guia de cada mòdul es concreten les orientacions per a la realització dels treballs i els criteris d'avaluació a emprar.
40% (Pot variar en funció de cada mòdul)
Presentacions / exposicions Es presenten al gran grup els produces elaborats a propòsit de les activitats proposades. La valoració s'incorpora a l'avaluació continuada. 10% (Pot variar en funció de cada mòdul)
Sessió Magistral Incorporada a l'avaluació continuada. En la Guia de cada mòdul es concreten les situacions i activitats d'avaluació adients. Comporta l'assistència a les sessions considerades com a obligatòries
Atenció personalitzada Incorporada a l'avaluació continuada. Inclou les activitats de tutoria individual i de grup 10% (Pot variar en funció de cada mòdul)
Proves objectives de preguntes curtes Respostes personals a preguntes sobre article, text, document, treball a classe. Els resultats s'incorporen al procés d'avaluació continuada de cada estudiant. 40% (Pot variar en funció de cada mòdul)
 
Altres comentaris i segona convocatòria

L'avaluació de la segona convocatòria és equivalent a l'avaluació de la primera convocatòria. Per tant, caldrà lliurar els treballs i realitzar les proves objectives de preguntes curtes. Els percentatges de les qualificacions de cada part són equivalents als de la primera convocatòria.