Mestre Especialitat en Educació Infantil (1997) |
Assignatures |
PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ | Codi | 11111012 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Troncal | Segon | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Sessió Magistral | Incorporada a l'avaluació continuada. En la Guia de cada mòdul es concreten les situacions i activitats d'avaluació adients. |
Comporta l'assistèencia a les sessions considerades com a obligatòries | |
Presentacions / exposicions | Incorporada a l'avaluació continuada. En la Guia de cada mòdul es concreten les situacions i activitats d'avaluació adients. | 10% (Pot variar en funció de cada mòdul) | |
Treballs | Incorporada a l'avaluació continuada. En la Guia de cada mòdul es concreten les situacions i activitats d'avaluació adients. |
40% (Pot variar en funció de cada mòdul) | |
Atenció personalitzada | Inclou la tutoria individual i la de grup. Incorporada a l'avaluació continuada | 10% (Pot variar en funció de cada mòdul) | |
Altres | Proves d'aprenentatge, referides a continguts presentats a classe, o referenciats en documents i materials de treball |
40% (Pot variar en funció de cada mòdul) | |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Els estudiants que, per les raons que sigui, no segueixin l'avaluació continuada seran examinats al final del quadrimestre de tots els continguts de l'assignatura, estudiats a partir de les fonts d'informació que consten en aquest document |