Mestre Especialitat en Educació Infantil (1997) |
Assignatures |
PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ INFANTIL |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ INFANTIL | Codi | 11111103 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Obligatòria | Tercer | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
1.Disposar d’elements i criteris que permetin de valorar les aportacions de la psicologia de l’educació a la teoria i a la pràctica educativa en l’educació infantil. | A1 A47 |
B13 |
C3 |
2.Conèixer, comprendre i analitzar la perspectiva ecològica del desenvolupament humà i les seves implicacions a nivell educatiu. | A28 |
B9 B13 |
C3 |
3.Conèixer i argumentar les implicacions de la concepció constructivista de l’ensenyament i de l’aprenentatge en relació a la caracterització, naturalesa i funcions del currículum escolar així com en els criteris generals de l’actuació educativa a l’escola infantil | A1 A2 |
B9 |
C3 |
4.Analitzar i assegurar un domini expert del currículum: comprendre els objectius generals de l’etapa, analitzar el sentit educatiu que prenen les àrees curriculars i aprofundir en el lligam entre l’aprenentatge dels continguts escolars i el desenvolupament de capacitats en situacions educatives diverses. | A2 A47 |
B1 B5 B13 B14 |
C2 C5 |
5.Perfeccionar i adquirir procediments i pautes d’actuació per a intervenir adequadament sobre el procés d’aprenentatge i desenvolupament del nen petit. | A2 A25 A28 |
B1 B5 B13 B14 |
C2 C5 |