Pedagogia (2002) |
Assignatures |
MÈTODES D'INVESTIGACIÓ EN EDUCACIÓ |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | MÈTODES D'INVESTIGACIÓ EN EDUCACIÓ | Codi | 11151107 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 3 | 3 | Obligatòria | Tercer | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Presentació de l’assignatura, comentari dels criteris d’avaluació i recollida d’informació dels alumnes. |
Sessió Magistral | És l'explicació oral, per part de la professora, dels continguts teòrics bàsics de l´assignatura. Normalment, aquesta exposició es farà amb el suport de mitjans audiovisuals. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | Consisteix en l´anàlisi, discussió i resolució d´un cas pràctic o problema proposat a classe. Normalment, aquesta activitat es realitzarà en grups amb l´orientació de la professora. El resultat i/o les conclusions s'han de presentar per escrit. |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques | Consisteix en la realització d´exercicis pràctics utilitzant les tecnologies de la informació i la comunicació. Normalment, aquestes pràctiques es realitzaran a l´aula d´ordinadors amb l'orientació de la professora. |
Presentacions / exposicions | És l´exposició oral per part dels alumnes d´un treball d'aplicació. La presentació va adreçada a la resta de l´alumnat del grup. Prèviament la professora haurà donat unes indicacions sobre com realitzar el treball i l'haurà tutoritzat. |