Pedagogia (2002) |
Assignatures |
TEORIA I HISTÒRIA DE L'EDUCACIÓ DE GÈNERE |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | TEORIA I HISTÒRIA DE L'EDUCACIÓ DE GÈNERE | Codi | 11151202 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | ||||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Adquirir uns coneixements bàsics sobre l’evolució històrica del procés educatiu de les dones, integrant-lo en el conjunt de relacions socials, culturals, polítiques, religioses i econòmiques de cada moment històric. | A6 A7 A8 |
B1 B3 B5 |
|
Contribuir a rescatar des d’una perspectiva social, cultural i educativa, a les dones com a protagonistes de la història. | B3 B13 B14 |
C3 |
|
Progressar en les tècniques d’investigació històrico-pedagògiques mitjançant l’accés a ls tècniques de treball i a les fonts documentals idònies sobre aquesta temàtica, amb especial atenció a les fonts produïdes per les pròpies dones | A11 A21 A22 |
B4 B5 B9 |
C2 |
Aconseguir que, mitjançant l’apropament als continguts, es propiciï l’anàlisi i la reflexió, que faci possible una presa de consciència i de postura a personal crítica amb les situacions de discriminació per raó del sexe o qualsevol altra variable. | A20 |
B3 B4 |
C3 |