Pedagogia (2002) |
Assignatures |
TEORIA I HISTÒRIA DE L'EDUCACIÓ DE GÈNERE |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | TEORIA I HISTÒRIA DE L'EDUCACIÓ DE GÈNERE | Codi | 11151202 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | ||||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Presentació de l’assignatura teòrica i pràctica. Descripció dels treballs i de la nova eina del Moodle a la matèria ( el 30% de l’assignatura serà virtural a través d’aquesta eina) |
Sessió Magistral | -Classes magistrals per presentar cada tema (amb suport de power-point, textos, vídeos, etc.) |
Esdeveniments científics i/o divulgatius | Assistència a conferències, exposicions i diferents actes que es facin a nivell de ciutat sobre l'Aniversari de la II ´República |
Presentacions / exposicions | presentacions a classe dels treballs |
Debats | -Debats sobre temes de gènere actuals. |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques | -Utilització de l’eina Moodle com a suport a la docència. -Presentació per part dels alumnes de diferents temes a traves de les TIC |
Pràctiques de camp/sortides | -Pràctiques externes a hemeroteca i arxius |
Treballs | Treballs de recerca i lectura d'un llibre |
Estudis previs | -Activitats de reflexió i crítica sobre textos històrics educatius referents al gènere. |
Pràctiques a través de TIC | -Pràctiques a l’aula de TIC de recerca històrico-educativa |