Grau d'Educació Infantil (Campus Terres de l'Ebre) (2009) |
Assignatures |
SOCIETAT, FAMÍLIA I EDUCACIÓ |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | SOCIETAT, FAMÍLIA I EDUCACIÓ | Codi | 11264001 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Formació bàsica | Primer | Anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A12 |
Coneix els principis de l'orientació, la mediació i la tutoria en les relacions educatives. Interpreta les relacions de gènere, les intergeneracionals, les culturals i les dels diferents estils de vida. Interpreta de manera crítica i respectuosa les diferents expressions culturals. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Pregunta per aprendre i s’interessa per aclarir els seus dubtes Comprèn els elements que composen una disciplina Selecciona un procediment d’ entre els que li proposa el professor Adopta autònomament les estratègies d’ aprenentatge en cada situació Coneix les bases antropològiques, històriques i sociològiques de l'educació. Interpreta les relacions de gènere, les intergeneracionals, les culturals i les dels diferents estils de vida. Interpreta de manera crítica i respectuosa les diferents expressions culturals. Coneix els principis de l'orientació, la mediació i la tutoria en les relacions educatives. | |
B3 |
Reconeix les limitacions i punts dèbils en els seus processos i mètodes de treball Interpreta les relacions de gènere, les intergeneracionals, les culturals i les dels diferents estils de vida. Interpreta de manera crítica i respectuosa les diferents expressions culturals. | |
B5 |
Identifica els objectius col·lectius del grup amb els seus propis Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències Té en compte els punts de vista dels demés i retroalimenta de forma constructiva Accepta i compleix les normes del grup Contribueix a l’ establiment i aplicació dels processos de treball de l’ equip Actua constructivament per afrontar els conflictes de l’ equip Amb la seva forma de comunicar i relacionar-se contribueix a la cohesió del grup S’ interessa per la importància de l’activitat que es desenvolupa en el grup Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits Dirigeix reunions amb eficàcia Proposa al grup metes ambicioses i clarament definides Interpreta les relacions de gènere, les intergeneracionals, les culturals i les dels diferents estils de vida. Interpreta de manera crítica i respectuosa les diferents expressions culturals. | |
B6 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant Controla suficientment els seus nervis per expressar-se en públic Sap respondre a les preguntes que se li formulen Es presenta voluntari per fer presentacions oportunes en públic Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació,... Fa presentacions interessants i convincents Analitza, valora i respon de manera adequada a les preguntes que se li formulen en una presentació oral Adapta la seva argumentació als diferents grups i/o situacions preestablertes Fomenta la participació de les seves audiències i pregunta de forma constructiva per aconseguir el diàleg Coneix els principis de l'orientació, la mediació i la tutoria en les relacions educatives. | |
B7 |
Conèixer el concepte de desenvolupament sostenible Identificar els problemes i conseqüències derivades del desenvolupament sostenible Integrar les dimensions social, econòmica i ambiental en els treballs i projectes realitzats | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Coneix el maquinari bàsic dels ordinadors Coneix el sistema operatiu com a gestor del maquinari i el programari com eina de treball Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació | |
C4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte Produir un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produir un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produir un text escrit adequat a la situació comunicativa | |
C5 |
Mostrar respecte pels drets fonamentals i d’igualtat entre homes i dones Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les person es amb discapacitat Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics |