Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Història (2001) |
Assignatures |
HISTÒRIA MODERNA UNIVERSAL II |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | HISTÒRIA MODERNA UNIVERSAL II | Codi | 12081009 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Troncal | Segon | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Conèixer les causes i conseqüències dels conflictes europeus dels segles XVII i XVIII | A1 A4 A5 A9 |
B1 B3 B6 B7 |
C2 C3 C4 |
Analitzar els models econòmics de l'època Moderna | A5 A6 A9 |
B3 B6 |
C2 C5 |
Conèixer i valorar les principals formes i institucions de govern a l'època Moderna. | A2 A4 A9 |
B3 B6 B12 B18 |
C2 C4 C5 |
Conèixer les causes i conseqüències que va comportar la revolució anglesa. | A4 A5 A9 |
B2 B6 B10 |
C4 C5 |
Comparar la situació d'equilibri polític a Europa al llarg dels segles XVII i XVIII | A2 A4 |
B2 B6 |
C3 C5 |
Analitzar, conèixer i valorar els conceptes a partir de les fonts històriques o bé interpretacions historiogràfiques sobre el tema. | B2 B6 B10 B17 B18 |
||
Analitzar, valorar i elaborar un discurs raonat al voltant d'aspectes claus de la història moderna, tenint en compte els diversos factors exposats a classe i posant especial èmfasi en la recopilació d'informació que faci cada alumne. | A3 |
B2 B6 B7 B10 B15 B17 B18 |
C5 |
Comentar gràfics, quadres i mapes històrics | A6 |
B2 B5 B6 |
C2 C5 |