Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Antropologia Social i Cultural (2001) |
Assignatures |
ETNOLOGIA REGIONAL I |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | ETNOLOGIA REGIONAL I | Codi | 12102009 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Troncal | Primer | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Conéixer el que és l'etnologia regional i cap a on està estructurada. | A1 A3 |
B3 |
|
Conéixer les principals fonts de reflexió que van donar lloc al naixement de l'Antropologia a l'estat espanyol i a Catalunya. | A1 A3 A4 |
B3 |
|
Conéixer les etapes de consolidació (des de finals del segle XIX i fins als nostres dies) de l'antropologia a l'Estat Espanyol i a Catalunya. | A1 A3 |
B3 |
|
Conéixer les principals perspectives i problemes d'investigació a l'antropologia espanyola: la delimitació de les unitats d'observació i anàlisi. | A3 A4 |
B3 |
|
Conéixer els principals autors i les diferents tendències que s'han treballat a l'estat espanyol i Catalunya al voltant de l'organitzación social: la casa i la família. | A1 A3 A4 |
B3 |
|
Conéixer els principals autors i les diferents tendències que s'han treballat a l'estat espanyol i Catalunya al voltant de les societats de classe i les relacions de poder. | A1 A3 A4 |
B3 |
|
Conéixer els principals autors i les diferents tendències que s'han treballat a l'estat espanyol i Catalunya al voltant de les identitats col·lectives i les seves expressions rituals i simbòliques. | A1 A4 |
B3 |
|
Adquirir les capacitats necessàries per afrontar la lectura dels clàssics de la literatura antropològica espanyola i catalana i realitzar una ressenya crítica que connecti amb els darrers objectius. | A2 A4 |
B2 B3 B5 B6 B8 |
C5 |