Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Filologia Catalana (2001) |
Assignatures |
LLENGUA ALEMANYA I |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | LLENGUA ALEMANYA I | Codi | 12121010 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Troncal | Segon | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Explicarem els objectius de l'assignatura i els aspectes a tenir en compte per a Llengua Alemanya I. Els hem dividit en quatre apartats bàsics i aquests per unitats (5 en total): 1- Estructures gramaticals (Grammatik. Lernziel: strukturell). 2- Funcions (Sprechintentionen. Lernziel: pragmatisch). 3- Lèxic (Wortschatz. Lernziel: lexikalisch). 4- Cultura (Landeskundliche Information) |
Sessió Magistral | Mitjançant classes magistrals explicarem la teoria que figura al programa de l'assignatura. Esperem la participació activa de l'alumnat. |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques | Farem pràctiques guiades dels quatre pilars bàsics de l'aprenentatge d'una llengua estrangera: Sprechen (parlar), Lesen (llegir), Schreiben (escriure) i Hören (escoltar); és a dir les quatre destreses cabdals de la capacitat cognitiva humana. Aquest cop amb exercicis online: usant webpage de l'assignatura i el moodle. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | Farem pràctiques guiades dels quatre pilars bàsics de l'aprenentatge d'una llengua estrangera: Sprechen (parlar), Lesen (llegir), Schreiben (escriure) i Hören (escoltar); és a dir les quatre destreses cabdals de la capacitat cognitiva humana. Les pràctiques es faran individualment, en grupet petit i en gran grup. |